Na co se nejčastěji ptáte?

Nákup dovolené

Jaké zájezdy u vás mohu zakoupit?

Pod křídly silné německé skupiny REWE a její divize cestovního ruchu DER Touristik jsme spojili nejlepší značky na českém trhu cestovního ruchu – CK FISCHER, EXIM tours, NEV-DAMA, eTravel, PENNY dovolená a BILLA travel – abychom společně dokázali proměnit vaše dovolenkové sny ve skutečnost, ať jsou jakékoliv.

V DER Touristik vám tedy nyní nabízíme relaxaci pod palmami ve Středomoří i exotice, poznávání cizích koutů světa i krás české země, zimní radovánky na horách i alpskou turistiku v létě, ať už jste rodina s dětmi, zamilovaný pár nebo single cestovatel.

  • Na bankovní účet (jako variabilní symbol slouží vaše rezervační číslo)
    • Raiffeisenbank: 5010016009/5500
    • Komerční banka: 7033341081/0100
    • Československá obchodní banka: 124922525/0300
  • Online platbou prostřednictvím platební brány
  • Hotově nebo platební kartou na našich pobočkách
  • Naším dárkovým poukazem
  • Prostřednictvím Benefit a.s., Benefit Plus, Sodexo, Edenred, Up
  • Fakturou na zaměstnavatele
  • Výše zálohy je určena dle Podmínek pro cestující a je splatná do dvou dní ode dne závazného zakoupení zájezdu (zaslání souhlasu se Smlouvou o zájezdu, při nákupu online po doručení dokumentu Potvrzení o zájezdu). Případná druhá záloha se hradí dle Podmínek pro cestující.
  • Do částky zálohy jsou započítány také poplatky za některé služby zakoupené při rezervaci (např. pojištění).
  • Doplatek tvoří celkovou cenu zájezdu poníženou o vypočítanou a zaplacenou zálohu. Je splatný nejpozději 30 dní před nástupem na zájezd. Doplatek může být uhrazen kdykoliv mezi objednáním zájezdu a datem splatnosti doplatku.
  • U objednaných zájezdů s odletem za dobu kratší než 30 dní je celková částka ceny zájezdu splatná ihned.
  • Služby objednané po uhrazení záloh a před úhradou doplatku jsou splatné ihned. Platí také pro poplatky spojené se změnou zájezdu.

Co zařídit před dovolenou

Informace o podmínkách vstupu do destinací a návratu domů pro vás pravidelně aktualizujeme na stránkách Covid info.

Aktuální informace o požadovaných cestovních dokladech a dalších vstupních podmínkách se dozvíte na stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR. Pasové a vízové požadavky si můžete ověřit na zastupitelském úřadě příslušné destinace.

Pokud cestujete do zemí Evropské unie, schengenského prostoru nebo do zemí, které mají s Českou republikou podepsanou bilaterální dohodu (Albánie, Bosna a Hercegovina, Černá Hora, Gruzie, Kosovo, Makedonie, Moldávie, Srbsko), postačí vám na dovolenou občanský průkaz. Do ostatních zemí musíte mít cestovní pas . Pozor, některé země požadují, aby byl cestovní pas v době vstupu (nebo návratu) platný ještě alespoň 6 měsíců (např. Aruba, Bahamy, Barbados, Brazílie, Dominikánská republika, Egypt, Kapverdské ostrovy, Keňa, Madagaskar, Maledivy, Mauricius, Mexiko, Omán, Panama, SAE, Thajsko, Zanzibar).

Všechny děti musí mít vlastní cestovní doklad – občanský průkaz nebo cestovní pas.

Přečtěte si, kam s námi potřebujete vízum a na kolik peněz vás v případě jednotlivých destinací vyjde.

Cesta

Pokyny k odletu obdržíte 5-7 dní před zahájením zájezdu. Dozvíte se v nich veškeré podrobnosti ohledně vašeho odletu jako např. čas odletu a příjezdu na letiště a povolenou maximální váhu zavazadel. Spolu s pokyny k odletu obdržíte i veškeré potřebné dokumenty – potvrzení letu, potvrzení ubytování a potvrzení pojištění (pokud jste uzavřeli cestovní pojištění prostřednictvím naší společnosti).

Na odletový terminál se dostavte min. 2 hodiny před plánovaným odletem (viz pokyny k odletu – u některých letů doporučujeme 3 hodiny). Číslo přepážky, která odbavuje váš let, zjistíte na odletové tabuli. Pro identifikaci letu je závazným údajem číslo letu, které naleznete ve vašich pokynech k odletu.

Doporučujeme se k odbavení dostavit co nejdříve. Letecká společnost se vždy snaží přiřadit rodinám/skupinám sedadla vedle sebe, nicméně v případě pozdního příchodu hrozí, že místa u sebe již budou přiřazena cestujícím, kteří na letiště dorazili dříve.

Číslo terminálu zjistíte v pokynech k odletu.

Letecké společnosti stanovují váhové a rozměrové limity pro odbavená i kabinová zavazadla, které najdete ve vašich pokynech k odletu.

Většina leteckých společností povoluje u odbavených zavazadel nejčastěji 23 kg na osobu (neplatí pro děti mladší 2 let) plus jedno kabinové zavazadlo o hmotnosti max. 8 kg s maximálními rozměry 55 x 45 x 25 cm. Slučovaná váha jednoho zapsaného zavazadla nesmí přesáhnout hmotnost 32 kg (u letů se Smartwings nelze zavazadla slučovat).

V případě, že zavazadlo překročí povolenou hmotnost, ověřte si u cestovní kanceláře, zda lze na konkrétním spoji doplatit nadváhu.

Do příručního zavazadla nepatří ostré předměty, jako jsou nůžky, pilník, otvírák, nože apod. Na palubu letadla s sebou můžete vzít pouze tekutiny a gely v baleních do 100 ml. Všechna balení musí být umístěna v jednom průhledném uzavíratelném igelitovém sáčku o maximálním obsahu 1 litr na osobu. Léky a dietologické přípravky včetně dětské výživy pro dobu letu mohou být přepravovány v příručním kabinovém zavazadle.

Do odbavených zavazadel neukládejte křehké ani cenné věci (peníze, šeky, kreditní karty, kamery, osobní doklady, fotoaparáty a jiné elektronické přístroje, šperky, apod.) – takové předměty patří do příručního zavazadla, protože letecká společnost za jejich ztrátu či poškození nenese odpovědnost.

Přeprava jakéhokoliv typu kočárku v letadle je bezplatná a není nutné ji předem nahlašovat u cestovní kanceláře.

Kočárek je možné ponechat si až do nástupu do letadla. Musí být nahlášen u odbavovací přepážky. Před nástupem do letadla je kočárek předán stewardům.

Přepravovaný kočárek musí být zabalen do ochranné fólie. Za poškození nezabalených kočárků během letu nenese letecká společnost zodpovědnost.

Chcete-li si na dovolenou vzít např. jízdní kolo, surfové prkno, golfovou nebo potápěčskou výstroj či jiné nadměrné zavazadlo, nahlaste tuto skutečnost s dostatečným předstihem u cestovní kanceláře. Přeprava takových zavazadel je zpoplatněna a uskutečňuje se v závislosti na kapacitních možnostech letecké společnosti. Transfer z/na letiště a uskladnění těchto nadměrných zavazadel nejsou zahrnuty v poplatku za přepravu. V případě zájmu o tyto služby je včas vyžádejte u cestovní kanceláře, která prověří možnosti a sdělí poplatek

Letecké společnosti přijaly různá opatření, která se však s ohledem na vývoj situace mohou měnit. Před odletem doporučujeme ověřit aktuální informace u dané letecké společnosti.

Na dovolené

Ve většině destinací jsou našim klientům k dispozici česky nebo slovensky hovořící delegáti/průvodci cestovní kanceláře. Delegáti organizují informační schůzky, které se v průběhu pobytu konají dvakrát až třikrát. V případě, že se v průběhu vašeho pobytu vyskytne problém, můžete delegáta kontaktovat na telefonním čísle, které je uvedeno v informačních materiálech, jež obdržíte po příletu do cíle vaší dovolené. Z kapacitních důvodů nemůže delegát doprovázet všechny transfery do/z hotelu.

Přečtěte si, ve kterých cílových destinacích platí povinnost zaplatit nějaký pobytový poplatek či taxu.

Na ubytování, stravování a další hotelové služby máte dle mezinárodních standardů nárok po 14. hodině. Pokud přijedete do hotelu dříve, recepce většinou zajistí uložení zavazadel do doby, než pro vás bude připraven pokoj.

Pokoje musí být vyklizeny obvykle nejpozději do 12 hodin.

V případě ranních příletů doporučujeme dokoupit službu „early check-in”, díky níž budete ubytováni ihned. V případě pozdního odletu z destinace doporučujeme zakoupení služby „late check out”, která opravňuje k využití ubytování a veškerých služeb až do doby odjezdu na letiště. Tato služba je na vyžádání a zpětné potvrzení z destinace.

Stravování začíná jídlem, které následuje jako první po check-inu v hotelu (při příjezdu do hotelu v pozdních večerních hodinách začíná strava snídaní následující den) a končí posledním jídlem před check-outem z hotelu (při odjezdu z hotelu v brzkých ranních hodinách je strava ukončena předchozí den večeří).

  • Polopenze = snídaně a večeře (nápoje u večeře nejsou zahrnuty v ceně)
  • Plná penze = snídaně, oběd, večeře (nápoje u oběda a večeře nejsou zahrnuty v ceně)
  • All inclusive = viz popis stravy na stránce hotelu na webu (skutečný program se může lišit a je plně v kompetenci ubytovatele)
  • Ultra all inclusive = viz popis stravy na stránce hotelu na webu (skutečný program se může lišit a je plně v kompetenci ubytovatele)

Rodinám doporučujeme dovolenou s naším dětským klubem (Klub Funtazie CK FISCHER a NEV-DAMA či Mango klub EXIM tours), který zajišťuje dětem program plný zábavy, her, dobrodružství a poznání, zatímco rodiče si mohou užívat zaslouženou dovolenou. O děti se starají proškolení čeští a slovenští animátoři. V případě zájmu se do programu mohou zapojit nejen děti, ale i celá rodina.

Některé hotely navíc poskytují placenou službu hlídání dětí.